vatten, vindruvor och vaniljyoghurt


Idag hade vi nationella prov i engelska B. Uppsatsskrivning. Jag blev faktiskt ganska så nöjd. Det var inte alls så svårt som jag hade tänkt mig. Jag blev till och med klar innan den utsatta tiden och dessutom var jag inte sist kvar. Helt otroligt. Första gången tror jag. 

Imorgon ska Simon ha piratkalas och han har utsett mig till lekledare. Hmm... "Hela havet stormar" helt klart, men vad mer är frågan...? Jag måste även komma på vad jag kan tänkas ha för någon piratig klädsel, men jag kommer nog på något. Tur att man är kreativ av sig.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Du ska vara Jack Sparrow helt klart!;D

Sen finns det ju alltid fiskedammen, äpple i hinken som klassikern ;) Eller en ring i mjölet :)

2011-05-06 @ 21:56:27
URL: http://enviivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0