En dag i mitten av majmånad


Två små flickor från Simons piratkalas

Igår fotograferade jag Lajn i studion. Hon var modell för mig till ungdomskultur-temat som vi håller på med. Alla väljer varsin stil som de vill fotografera och jag hade från början "Indie", men jag ändrade den istället till..."Barnsligt". Försöker tänka ut ett bättre namn, men så länge så får det vara så.
Förresten så måste jag bara säga att vädret den här veckan verkligen har börjat alldeles underbart. Sommar på riktigt. Mer sådant, tack!

Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Måste få se bilderna sen! :D Barnsligt, du kan ju använda dig av nån synonym till det som naivt eller lekfullt.

2011-05-11 @ 18:23:44
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0