"Titta, nu fann jag en fyrklöver var till oss båda"


Simons nybakade rabarbermuffins

Vid fyratiden idag tog jag med mig min mormor ut på en liten promenad. Vi hade det riktigt mysigt som vi i och för sig alltid har det, mormor och jag. Bland annat så passerade vi en gräsplan där det växte fullt utav vitklöver. Tokig som jag är började jag genast leta ifall jag kunde tänkas hitta fyrklöver någonstans däribland. Medans jag rusade runt och sökte överrallt hade mormor haft sådan tur och hittat två stycken fyrklöver precis på stället där hon stod och väntade på mig. 
När vi kommit ett stycke längre bort upptäckte vi två stora körsbärsträd som bjöd mormor och mig på massor utav röda, och ovanligt små, men väldigt goda körsbär. Där stannade vi länge och mumsade i oss bären som var fria att tillhöra vem som helst.

Kommentarer
Postat av: emelina

Jag måste bara få säga att dina redigeringar är HELT UNDERBARA, jag undrar lixom lite hur du gör, heho, jag ska fota bröllop och det skulle nog vara fint med dina redigeringar på dom, eller ja liknande bara för jag tycker dina bilder är så mjuka å fina att titta på, så om du har några småtips? hihi KRAM

2011-07-05 @ 01:58:06
URL: http://fooppiis.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 10:12:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0