Hokus Pokus Krokelikrokus

Bilderna föreställer Vivi och mig i skolan i vintras, på våran minijulafton tillsammans med klassen.

Imorgon har jag bestämt mig för att fota vårens underbara krokusar, innan de tänker försvinna ifrån mig. Förra året hann jag inte med dem, men därför är jag ute i rätt god tid i år, tror jag nog. Vid södra station i Örebro är det ett helt hav med vackra krokusblommor där jag kommer befinna mig imorgon och fotografera i massor. Det känns som om det var en evighet sedan jag tillbringade tid tillsammans med min kära kamera. Han är värd så mycket mer tid än vad jag har gett honom på senaste tiden, men nu har han ju en hel veckas lov att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Haha! Charmerande!

2011-04-15 @ 09:01:51
URL: http://enviivi.blogg.se/
Postat av: Vivi

Och jag har även hört att han (din kamera) ska dejta oss två tillsammans. En fotosession under lovet! ;)

2011-04-15 @ 09:17:09
URL: http://enviivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0