She's like the wind


Som vanligt är jag ute i sista minuten och det måste jag absolut ändra på för det är riktigt, riktigt jobbigt. Vad jag i det här fallet syftar på är fotoläxan som är tills imorgon och som jag precis började och avslutade idag. Som tur var så uppstod inte några som helst problem eller hinder, utan allt gick precis som jag hade tänkt mig.

Dock så skall bilden vara redigerad på ett visst sätt som inte hör till mina vanligheter. Det är både roligt och mindre roligt. Framförallt skall bilden vara producerad i svartvitt och redan där har det paserat min nuvaranade sida av smak. Samtidigt är det roligt att göra något annorlunda för en gång skull.

Kommentarer
Postat av: Lisett

Jättesnygg bild ellie! :)

2011-04-29 @ 10:57:20
URL: http://lisettpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0